Her kan du se vores behandlingsmetoder
Med begge ben solidt plantet i anatomien og med stor åbenhed for helhedsorienteret behandling og spiritualitet kan du regne med grundig og dybdegående behandling hos mig. Du er altid i centrum for, hvad der er relevant behandling for netop dig, og symptomer og udfordringer sættes i et bredt perspektiv, der kan indebære kranio-sakral-terapi, løsning af stram muskulatur ved hjælp af triggerpunkter, nervestræk, pilatesøvelser, bindevævsmassage og Mindfullness, tilpasset præcis dig!

Healing er en skøn behandlingsform, som tilfører dig og din krop energi, flow og balance. Healing virker både fysisk og psykisk, så du kan både få hjælp fra energi arbejdet til fysiske symptomer og til stress tilstande og træthed, humør udsving og tankemylder.

Du ligger på briksen med tøj på og modtager Healingen. En enkelt behandling er berigende, flere behandlinger, f eks med 10-14 dages mellemrum, vil kunne støtte op om heling og bedring af dine symptomer, i Ajaroses blide rutinerede hænder.

Børn, babyer og teens har stor glæde af Healing og oplever ofte stor bedring på få behandlinger. Børn nyder den blide respektfulde behandlings form.

Kranio-Sakral-Terapi er en engleblid, men dybdegående behandlingsform, som ved hjælp af blide, men præcise greb omkring nakke, kranium, rygsøjle og bækken arbejder på at skabe balance i kroppens centralnervesystem, åndedræt, muskulatur og led. Det er især velegnet til stresstilstande, kæbe- og bidproblemer, hovedpine, migræne, slag i kranium, hjernerystelse og piskesmæld, ligesom den bruges som en ”åbner” til mange andre symptomer/ubalancer i kroppen. Også velegnet til babyer, børn og unge.

Behandlingen er godt for:

• Kæbe- og bidproblemer
  • Hovedpine & migræne
  • Slag i kranium
  • Hjernerystelse
  • Piskesmæld

Pilates er træning, der styrker de stabiliserende muskler omkring kroppens led og strækker der, hvor muskulatur og bindevæv trænger til elasticitet, så du selv kan arbejde på at fjerne og forebygge smerter og skader og optimere kroppens holdning.

Behandlingen er godt for:

• Uhensigtsmæssig holdning
  • Lændesmerter
  • Spændte skuldre
  • Nakkesmerter
  • Skulder problematikker
  • Gener efter diskusprolaps
  • Nedsat bevægelighed
  • Stram muskulatur
  • Gener fra hypermobilitet
  • Lettere knæ problemer
  • Hovedpiner